Friday, January 6, 2012

therapy session : 1#

hye! halu halu :)
wa rasa wa nak buat entry pasal online shop yang merata-rata yang ada di malaysia ni.sebab wa pun ada plan nak buat online blog cumanya belum ada masa dan rezeki.masih di dalam perancangan.insyaAllah.

setiap entry yang ber-title-kan "THERAPY SESSION :_#", wa akan linked-kan mana-mana online shop yang wa biasa shopping dan wa rasa harga dia agaklah berpatutan dan murah selain daripada berkualiti.so melalui enrty tu, korang pun boleh bershopping juga dan tak payah nak beratur panjang-panjang kat mall sebab nak beli benda yg seakan-akan sama dengan apa yang korang nak! kecuali la memang apa yang korang nak tu branded.yang tu kena pergi mall.hehe :))



actually wa baru je jumpa this blog-shop.the name sangat familiar.quite interesting juga.and the price quite reasonable.wa tak pernah lagi shopping kat sini tapi wa dah berkira-kira untuk melaburkan wang wa ke blog-shop ni sebab wa ada nampak kasut yang super-yums! hihi :))



this is my all time favourite blog-shop.harga sangat berpatutan.sangat cantik.sangat elegan + classy.korang kena shopping kat sini sebab quality memang dijaga.kalau korang shopping kat sini masa items sampai korang akan dapat satu borang if kata kalau korang nak pulang balik sebab tak muat ke, or salah size ke or salah colour ke.sangat profesional! dan yang paling penting, proses penghantaran super cepat! :))

ok till then!
next entry ada lagi!! stay tuned! :))

love,
.miss shoppaholic.


No comments: