Sunday, September 18, 2011

cemburu

wa tau kalau ada yang cemburu dengan wa.
bukan la nak membangga diri mengatakan diri ini dicemburui, sbb wa pun tak tau apa yang sedang mereka cemburui pada wa ni.
wa tak bijak - checked
wa tak cantik - checked
wa tak kaya - checked
wa gemuk - checked
apa lagi? semua yang tak best tu mmg wa la.so apa nak cemburu?
sebab wa baik dgn semua orang ke?

sebab wa banyak sgt cakap ea?








hahahaha! kesian.cemburu without any reason.


whatever la kan.
hati ke bersih babe, baru jiwa tenang.


peace.


kerr.

2 comments:

as sahar said...

cemburu dengan kejayaan lu la noks!! tu wa tak nak tulis?...hahaha

"hati ke bersih babe" <---- ini apa? kahkah!

kerR {abdullah} said...

hahahahaha! wa dah agak dah lu msti nak suruh wa bersenam lah tu! kan? demm.malas wa nak betul kannnnnnnn!!!! arghhhhhhh!!!!