Friday, March 12, 2010

any man can be a father. it takes someone special to be a dad. :')

ayah .
saya sedang merangka-rangka untuk menulis tentang ayah.tapi saya tak tahu saya perlu mula dari mana.

ayah.
baru nak masuk seminggu ayah tiada di sisi, tiada di rumah...secara jujur saya amat terasa kehilangan ayah.

ayah.
jangan ayah bimbang tentang emak dan adik-adik.kan ayien dah janji dengan ayah masa di hospital tempoh hari, ayien akan jaga emak dan adik-adik.

ayah
ayah
ayah...

:')

p.s : bagi saya tempoh untuk menulis tentang ayah saya :')

3 comments:

Wani Ardy said...

Tak tulis pun takpa. Only write if it makes you feel better.

Take as much time as you need. :)

fiza hamad said...

kerr..
anak yg tabah~
doa byk2..insyaallah di-lindungi olehNYA

Ili Khalil said...
This comment has been removed by the author.