Thursday, October 8, 2009

RAINBOW PARTY in action! :)


semalam saya & faes ke rumah nana.kat sana ada fiza sekali.so perbincangan mengenai RAINBOW PARTY ini telah di kemas-kini.mengenai apa yang kita semua bincang di NZ tempoh hari, terpaksa di tukar kepada yang akan anda semua baca dibawah nanti.dan wa rasa ni lagi menarik & deboom.hihi.selain itu memberi kemudahan kepada rakan yang datang dari jauh seperti byezura.invitation (e-card) akan wa post secepat mungkin di FB ni, sbb masih dalam process design! huhu.

yang paling penting sekarang:

a). setiap orang kena menyimpan sedikit duit anda untuk party ini.plss! :)

b). warna HITAM di LARANG sama sekali di dalam party ini.sebab tu tema dia RAINBOW kot! :p

ok semua, SILA BACA DI BAWAH INI: 

Rules & Condition : 

1). on nite of 31st Oct tu semua dijemput tidur di rumah Faezah di Bukit Jelutong, Shah Alam.kalau tak nak tidur kat rumah dia pun tak pe, tapi malam tu ada aktiviti yang telah disediakan dan dirancang seperti :

- pillow talks - kita semua boleh bercerita perihal diri masing2.cthnya siapa2 yang rasa nak kongsi masalah peribadi.nak minta pendapat kawan-kawan etc.kalau nak cerita ttg orang lain pun boleh juga! hahaha~ :p


- pedicure & medicure + saloon station - sambil2 berpillow talk tu kita boleh main2 treatment rambut, kaler2 kuku, main2 make-up...eauwwwwww!!! hahahaha~ mana2 la..ikut suka korang.atau siapa2 nak masak meggi for supper pun boleh jugee! :D


- cuma kalau boleh anda digalakkan untuk membawa bantal & toto sendiri..boleh okeh! peace~ :p


2). on 1st nov...aktiviti bermula sekitar jam 10 am.bangun dari tidur.mandi & breakfast together.mau bersenam??? hihi..boleh! kita boleh jogging pagi2.tapi make sure semua bangun okeh! :)

3). kita semua akan lunch di The Apartment.so kepada semua yang terlibat, tolong simpan sedikit duit untuk gathering kali ni.pls! pls! pls! :) no excuse pls!

4). after lunch kita akan pergi tengok movie di Cineleisure sebab WE ARE THE PERFORMING ARTS! :p huhu.

5). habis movie kita jalan2..and petang tu kita akan berhenti di mana2 padang untuk sessi PICNIC! 

- siapa2 tolong bawak layang2.
- pot luck picnic.
- SNAP session!!!! :p

last sekali, sessi GOODY-GOODY.'BONDING-BONDING'.hug & kisses.bersurai! :)


p/s : I LOVE YOU (wa harap setiap yang kita rancang ni menjadi.wa harap semua dapat join.sebab lepas ni ada yang fly sambung belajar, yang busy dengan kerja or saje2 buat busy..hihi) I LOVE YOU KORANG!!! 

KEPADA SEMUA PESERTA, TOLONG COMFIRM-KAN KEDATANGAN ANDA.KALAU TAK DAPAT DATANG LET ME KNOW AWAL2.THANKS KORANG! :)

love,

KERR ABDULLAH :)

3 comments:

Unknown said...

I SUKA SEMUA PLANS YOU! ;) CUMA, bangun 10am adalah agak lambat untuk jogging. Dah panas tu. :p DAN, kalau dah duduk seharian rumah Faez, dan seharian juga keluar jalan-jalan, macam mana saya nak memasak dan menyiapkan bahagian pot luck saya iaitu macaroni goreng? Takkan sebelum sleepover tu dah siap masak and datang bawa bekal sejuk? LOL

kerR {abdullah} said...

hihihih~
JOGGING adalah cuma angan2! hahahaha~

nampak nya kena cancel la.kecuali kita tong2 duit beli macaroni goreng kat marche!!! hahah~

.(ns) said...

MARCHE? OMG! I LOVE THE POTATO ROSTI.. tapau itu skali bleh..

yang diplan amat berpatutan skali..jika tiada aral melintang..hamba turut serta from a-z..

hehe