Tuesday, October 6, 2009

everyday is a bad hair day.. O_o

saya tengah bercadang untuk memotong rambut.sebab rambut sekarang ni dah panjang dan saya sangat rimas dan saya rasa sangat pening kepala dan saya serius tak tahan ber-rambut panjang!!!! :(
justeru itu, tadi saya sempat meng-googgle dan melihat the perfect hairstyles for round face.iye..muka saya bulat.adalah tidak patut untuk saya main hentam saja memotong rambut tanpa membuat research terlebih dahulu...hihik~


really adore her hairstyle...sangat la cantik.tapi i'm not sure kalau saya sesuai dengan potongan ini.


mungkin yang ini? 

owh-i-loike-this-one-like...-a lottttt!!! :D

yang ni saya dah cuba last time..but i still love it.sekarang dah panjang, jadi benci! haihs~

maybe this one! but more shorter at the back..ok ke?

i need to do something with my hair.
plan nak pergi salon this weekend.
rambut baru.
semangat baru!
hoooyeahhhhh~   ;p

3 comments:

afiq.ikhwan said...

i vote for no 3!!

kerR {abdullah} said...

eleh!! ye2 je.. ;p
orang nak potong pendek.sangat rimas ok!

Suri said...

i like "owh-i-loike-this-one-like...-a lottttt" kind of style, bebeh!

go go, Kerr!