Monday, October 17, 2011

pertanyaan

"ada (beberapa) orang bertanya kepada saya macam mana saya menjaga hubungan cinta sampai boleh kekal selama hampir 8 tahun? saya tiada jawapan untuk soalan itu.dan saya tak berani nak mengatakan ianya memang akan berkekalan, kerana tiada benda yang kekal dalam dunia ini.saya hanya mampu berdoa kepada Allah semoga dipanjangkan jodoh saya dan dia.dan dipermudahkan segalanya."
orang kata, "selagi kau tak kahwin, kau takkan kenal siapa suami/isteri kau yang sebenar.tunggu duduk serumah.tidur sebantal.makan sepinggan baru kau tau langit tu tinggi ke rendah." - benar.tak sekali pun saya menidakkan.oleh kerana itu, saya berusaha untuk menjaga dan menjadi yang terbaik.insyaallah.
"dan saya terus diasak dengan pertanyaan lagi.mungkin jawapan paling merendah diri saya boleh bagi adalah dengan menjadi diri sendiri dan menjadi yang terbaik untuk pasangan kita.at least kita cuba.jodoh dan ajal adalah rahsia Allah swt.kita cuma merancang, Dia yang menentukan.jika memang sampai satu tahap sahaja hubungan saya dan dia, saya redha dan menganggap dia bukan jodoh yang terbaik untuk saya."
kerr.

 

No comments: