Saturday, August 13, 2011

update!

salam.

hi.update update update! lama tak update apa-apa.sebab takde apa nak di-updatekan pun.sekarang bulan puasa ni semua busy dengan editing.semua nak deliver before raya.terkujat jugak la dibuatnya.phew~
ok itu update part kerja.boring boring! :p
part kehidupan.semua nya ok.bulan puasa ni kurang sikit aktiviti bergossip.haha! eh betul lah! nama pun bulan mulia, sedaya upaya lah saya menahan dari melakukan dosa-dosa kecil mahupun yang besar *dosa besar sebesar mana yang saya pernah buat? bunuh orang? omaigod! mengumpat!!!* jadi saya mengharapkan ramadhan kali ini menjadikan saya seorang insan yang bertaqwa ke jalan Allah.semoga berubah ke arah yang lebih baik pada masa akan datang.amin.
owh, saya baru je dapat a new cousin.a girl! girl power la ni.hehe.nama dia Damia Awaddah.belum sempat jumpa lagi.tunggu la nanti saya balik johor.bersedia la awak damia untuk di gomol-gomol-gomol.teehee.sempena kelahiran dia, saya adalah belikan sehelai dan berhelai-helai lagi baju kiut miut sebagai hadiah *tolak duit raya*.untung betul lahir bulan puasa.mesti dapat banyak $$$.

ok.itu je kot.banyak keje ni.nnti jumpa lagi yea! 

muah muah muah!

kerr.

No comments: