Tuesday, April 12, 2011

dear love,

hey love! apa khabar awak? orang ok.orang sedang menaip sesuatu buat awak.sebab orang tahu, awak antara my silent reader (sebab awak jarang tinggalkan any comment di comment box).rajin-rajinlah tinggalkan komen sebab orang akan rasa lebih bertuah seandainya ur name appear as one of peng-comment.hehe.bercerita pasal 'bertuah', you know what sayang, orang rasa orang antara berjuta orang yang bertuah di muka bumi ini.lagi-lagi dalam segi 'perhubungan'.perhubungan kekeluargaan, perhubungan sesama rakan-rakan, perhubungan dengan majikan dan rakan sekerja dan perhubungan yang paling indah bersama awak. :)

awak,
next month insyaallah kita ke tahun yang ke-7 dalam relationship ini.ok-ok, jangan risau orang takkan cakap pasal kahwin.perkahwinan perkara besar.perkara besar macam ni bukan boleh dibahasa-bahasakan.orang faham.so kita stop dulu pasal kawen-mawen ni,sebab yang penting doa. and ayoh! kita fokus kepada rasa bertuah itu tadi.hoho.
dulu if awak masih ingat, seorang kawan kita pernah menasihati orang supaya tinggalkan saja awak kerana di fikirannya menyatakan bahawa jika orang meneruskan perhubungan dengan awak tiada apa yang orang akan dapat.pendek kata awak ni lelaki yang tak berguna.takde masa depan.takde itu, takde ini.ketika itu kita di tahun ke 5 kalau tak salah.di tahun ke-5, disaat kita tidak pernah dilanda apa-apa pun dugaan dari Tuhan, masih ada yang benci melihat kita tanpa sebab yang kukuh?

atau dia itu dugaan yang Tuhan turunkan buat kita?
menduga hati, menduga rasa?

dan hari ini, orang masih menetapkan hati untuk awak.takkan pernah berubah.macam orang selalu katakan pada awak, kalau bukan ditakdirkan awak itu jodoh orang, orang redha dan menganggap awak memang bukan jodoh.as simple as that.
dan 'dia' hari ini, masih lagi di sudut gelap.berebut kan itu dan ini.dan baru sekejap tadi di status seorang teman menggelarkan dia ' si perempuan psiko ' .ok itu bukan masalah kita berdua.as long as dia tak mengganggu hubungan kita, semuanya adalah ok.teehee~

sehingga ke saat ini orang bersyukur dengan adanya awak menjadi peneman setia.menjadi pendengar.menjadi kawan.menjadi yang paling rapat selepas famili.awak tak pernah berubah.ini awak yang orang kenal 6 tahun lepas.yang sama.tiada yang berubah.*ok saiz kita tolak tepi dulu boleh? hehe* orang berdoa pada Allah semoga awak akan tetap menjadi awak yang sama, kalau berubah pun untuk menjadi yang lebih baik.
orang bahagia dengan keadaan sekarang.setiap hari kita ketawa.kita bergurau.kita bergossip.setiap hari orang akan dapat 'iloveu' di waktu bangun pagi dan 'iloveu' sebelum orang tidur.dan setiap hari.orang suka.orang suka everything yang awak buat untuk orang.setiap kali awak buat lawak.setiap kali awak bercerita tentang facts yang awak baca dari internet/buku.setiap kali awak bercerita tentang zaman kanak-kanak awak.setiap kali awak cerita pasal gajet-gajet baru di pasaran.setiap kali awak bercerita pasal kisah-kisah yahudi;hitler;nazi etc.orang suka.orang bersyukur Tuhan pertemukan dengan awak.if kita tak menjadi, at least orang pernah rasa bahagia.alhamdulillah.

orang bersyukur orang sempat kenalkan awak pada arwah ayah.dan orang tahu ayah akan happy kalau orang happy.asalkan "betul budaknya".orang rasa semua famili orang pun happy dapat kenal awak.alhamdulillah.alhamdulillah.alhamdulillah.

awak,
orang berdoa semoga doa-doa kita dimakbulkan Allah.jika berjodoh, orang nak ada famili dengan awak.dengan our little 'sarah' and 'little-little' yang lain.hahahah!
:D

terima kasih untuk segalanya.terima kasih untuk cinta dan kasih sayang.

i love u,mohd afiq ikhwan mohd yusuf!

xoxo.
kerr abdullah


3 comments:

afiq.ikhwan said...

I.Love.You.More.Sayang.

kerR {abdullah} said...

hey you!!!
hey hey hey! i love u la.
:)

*orang ada tao fu fa ni, jgn minta!*

Wani Ardy said...

peh. bikin nangis la lu.