Wednesday, February 10, 2010

“The right half of the brain controls the left half of the body. This means that only left handed people are in their right mind.”

sekarang ni memang dah canggih.hahaha.sampai pencil pun dah di khas kan untuk orang pakai tangan kanan / tangan kiri. comel kan?? tadi after lunch singgah jap kat stationary westa.huiiihhh! saya suka okeh kedai alat tulis tersebut!!! :D so masa pusing-pusing tuh, terjumpa la dengan set untuk si pemakai tangan kanan/kiri.owhhhhh sungguh suka!!! :))




rasa macam budak sekolah je.tapi tak tau la kenapa sampai sekarang saya suka masuk kedai alat tulis...mana2 pun boleh.popular ke, borders ke..etc.kalau kedai runcit ada jual pen2, pensil2 warna warni pun saya masuk! dan saya sedar tahun ini saya dah berusia 26 tahun! haha :p



“Left-handers are wired into the artistic half of the brain, which makes them imaginative, creative, surprising, ambiguous, exasperating, stubborn, emotional, witty, obsessive, infuriating, delightful, original, but never, never, dull.”
James T deKay and Sandy Huffaker from The World’s Greatest Left-Handers: Why Left-Handers are Just Plain Better than Everybody Else


3 comments:

asdsahar said...

cis!..rupanyer dari sini datangnyer status semalam...ciss..stabilo ruper2nyer..haha!! ^^"

.(ns) said...

punya lama wa tak masuk blog lu.
lu cite pasal pensel kidal?

skang lu wat karangan "saya sebatang pen untuk orang kidal" 320 patah perkataan. hehehehe

walaupun wa tak lefthanded wa bleh back BACKHAND yang padu kat lu. mau? hehehehe

kerR {abdullah} said...

nana : peh!!! baik cekguuuuuuuu!!!

*kuang hajo je!!!..hahahahhahaha*